Documenten

Als je een leaseauto rijdt via DirectLease, wil je natuurlijk snel vinden wat je nodig hebt. Daarom hebben we op deze pagina alles voor je op een rij gezet. Denk aan belangrijke documenten, handige formulieren en duidelijke uitleg over bijvoorbeeld schade melden of het inleveren van je auto. Zo weet jij precies waar je aan toe bent.

Algemene voorwaarden

Hierin staan alle rechten en plichten die horen bij private lease van DirectLease. Van afspraken over onderhoud en reparaties tot de regels rondom schade en verzekeringen, alles is helder en begrijpelijk uitgelegd. Neem deze voorwaarden goed door, dan weet je precies wat je kunt verwachten en waar je op moet letten tijdens je leaseperiode. Hier vind je de algemene voorwaarden:

DirectLease Algemene voorwaarden

Verzekering


Bij je private leaseauto zit standaard een WA- en cascoverzekering. In deze voorwaarden lees je precies wat er wel en niet verzekerd is. Zo weet je altijd waar je aan toe bent als er iets gebeurt. Ook vind je hier het verzekeringsbewijs.

Schade


Schade, dat is balen! Maar geen stress, we helpen je snel weer op weg. Gebruik het Europees Aanrijdingsformulier om de schade vast te leggen. Digitaal invullen kan ook. Daarna lever je het schadeformulier eenvoudig bij ons aan.

Leaseauto inleveren


Aan het eind van je leasecontract lever je de auto weer in. Om dat soepel te laten verlopen, hebben we een duidelijke inleverrichtlijnen. Daarmee weet je wat er van je verwacht wordt. Ook kun je het inspectierapport bekijken en je leaseauto makkelijk afmelden.

Werkplaatsplanner


Via onze werkplaatsplanner regel je snel en makkelijk een afspraak voor onderhoud of reparatie. Jij kiest waar en wanneer, wij doen de rest. Wel zo handig.

Protectieplan


Met ons Protectieplan dek je jezelf in tegen onverwachte kosten. Hier lees je wat het plan inhoudt en wat er allemaal onder valt.

Privacy- en cookieverklaring


We gaan zorgvuldig om met jouw gegevens. In deze verklaring lees je welke data we verzamelen en waarvoor we die gebruiken.

Bring a Friend


Vriendenvoordeel? Yes! Hier vind je de spelregels van onze Bring a Friend-actie, zodat je precies weet hoe je kunt meedoen.

Klachten


We doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Heb je toch een klacht? In onze klachtenprocedure lees je hoe je een klacht kunt indienen en wat je van ons mag verwachten.

Bel ons!

We zijn bereikbaar op: 
ma - do van 08:30u - 21:00u
vrij van 08:30u - 20:00u
za van 09:30u - 17:00u
0541 - 571 760

Whatsapp

Stuur ons een bericht via Whatsapp! Handig voor het aanleveren van documenten, of om snel een vraag te stellen.

Veelgestelde vragen

Zoek je snel een antwoord op jouw vraag?

Vind jouw antwoord tussen de
'Veelgestelde vragen'

Bezoek ons

Je bent van harte welkom!
ma - do van 08:30u - 18:00u
vrij van 08:30u - 17:00u
za van 09:30u - 17:00u

Kom langs op:
Goudstraat 70,
Hengelo