Als je in een private leaseauto van DirectLease rijdt, wil je natuurlijk weten waar je aan toe bent. Geen zorgen, we maken het je graag makkelijk. We vertellen je alles wat je moet weten tijdens het gebruik van je leaseauto. Denk aan praktische zaken zoals onderhoud, schade melden en wat te doen bij pech onderweg.
Met de private lease-app van DirectLease heb je jouw leasecontract altijd op zak. In één oogopslag zie je wat je hebt afgesproken, wanneer je leasecontract afloopt en hoeveel kilometer je nog mag rijden. Je regelt er van alles mee:
Inloggen is makkelijk. Gebruik het e-mailadres waarmee je bij ons bekend bent, activeer je account en je kunt meteen aan de slag. Download de app via de Apple App Store of Google Play Store.
Schade komt altijd ongelegen. Maar gelukkig hoef je het niet zelf op te knappen. Je meldt de schade online. Daarna neemt ons schadeteam contact met je op. Zo werkt het:
Let op: gebruiksschades hoef je niet te melden. Denk aan lichte steenslag of slijtage.
Of je nu in Nederland stilstaat of over de grens, onze pechhulp is 24/7 bereikbaar. Eén belletje en we schakelen meteen hulp in. Jij hoeft niets te regelen, dat doen wij. Hou je kenteken bij de hand en bel:
We sturen de juiste hulpdienst jouw kant op. Of dat nou is om je auto te repareren of af te slepen, we regelen het.
Neem contact met ons op: 0541 - 571 760
Wanneer je bij DirectLease een leaseauto rijdt, is het onderhoud van de auto gewoon inbegrepen in de leaseprijs. Denk aan de periodieke onderhoudsbeurt, het bijvullen van vloeistoffen, de vervanging van slijtagedelen zoals remmen en ruitenwissers én het tijdig wisselen van je banden. Zo blijft jouw leaseauto in topconditie.
Heb je nog andere vragen? Kijk dan op onze veelgestelde vragen-pagina of neem contact met ons op door te bellen naar het volgende telefoonnummer: 0541 - 571 760